17e (maan)dag 29 augustus/Vancouver – 18e (dins)dag 30 augustus Amsterdam

29 augustus 2016 - Vancouver International Airport, Canada

17e (maan)dag  29 augustus/Vancouver – 18e (dins)dag 30 augustus Amsterdam

Ons hotel ligt tegen het vliegveld aan dus geen gehaast.
We kunnen online inchecken in het hotel en dat gaat ook heel snel.
Ons laatste ontbijt hier in Canada.

17-ontbijt

En dan de koffers weer goed inpakken. De auto halen we leeg. Alle rotzooi kan weg. De koelbox met alles wat over is zetten we bij de afvalcontainer want het blijkt dat de homeless alleen spullen overnemen die nog niet uit de verpakking zijn geweest.
Alles, inclusief alle nieuwe broeken, passen in de koffers en ze kunnen nog dicht ook.
Om 11.45 rijden we naar het vliegveld om de auto weer in te leveren.

We hebben in totaal 3427 kilometer en 55 uur 53 min en 17 seconden gereden.

17-km stand auto

We hadden een heel druk programma en hebben daarom ook veel kunnen zien. Jammer dat we in bepaalde plaatsen niet meer dagen konden blijven.

Het was een super vakantie met het gezin en we hebben ontzettend genoten.

Tot morgen allemaal weer in Nederland.

17- eten

1. Wiljo:
    30 augustus 2016
    Zeker een super vakantie en ik heb zeker meegenoten van het reisverslag en foto s super tot morgen x x x
  2. Bernadette:
    Geweldige reis! Bedankt dat ik heb mogen meegenieten.
    Hopelijk hebben jullie in het vliegveld kunnen "uitrusten".
    Wel thuis!
  3. Cathe:
    30 augustus 2016
    Super reis. Leuk om jullie verhalen te lezen. Nu weer terug naar het gewone leven! Goeie reis en wel thuis.
  4. Ans:
    Mooie verslagen hebben jullie gemaakt waardoor ik alles mooi kon volgen. Omdat je nog niet alles hebt kunnen zien wil ik graag de volgende reis ook weer voor jullie verzorgen.
    Of als iemand deze reis ook wil maken kunnen ze ook bij mij terecht.